Landet utan prickar

Share written 2009-09-05 @ 12:35:42

Jag ha inga prickar eller ringar, ni far forsoka forsta anda!.. ..fast jag kom just pa ett satt att fixa det!

090904
En timmes sömn mellan 0630 och 0730.. Trött, i dvala... Steg upp och gjorde kaffe och hamnade framför datorn. Som vanligt rusade tiden ifrån mig och helt plötsligt låg jag efter tidsplanden... ...rejält...

Jag behövde ta mig förbi kontoret som av en slump ligger 150m från en av flygbussarnas hållplatser - skriva ut flygbussbiljetter, föra över bilder till kameran (vilket inte fungerade.. ..wtf), och dessutom behövde jag hämta min "Lonely Planet" som jag hade glömt dar.. ..jaja, min och min, Mårdens...

Jag dröjde kvar medan jag sade hejdå och promotade min blogg för alla närvarande:).. Total saknad skölde över mig och jag ville bara krama allihopa!


<bilder kommer senare, kan inte föra över från kameran>


name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..