Kameran död...

Share written 2009-09-10 @ 09:44:31

De störtskurar som faller här är inte av denna värld, det är som om himlen öppnar sig. När man kör på landsbygden så finns det heller inget skydd att gömma sig under, men det finns beninmackar och stånd vid vägen som ibland lämnar utrymme att gömma sig från regnet.

Den Vietnamesiska landsbygden är fantastisk, tyvärr blir det inte så mycket foton härifrån, eftersom min kamera har fått frispel.. ..den beter sig inte riktigt som den ska. Tror det beror på fukten - eller vet snarare - hoppas den överlever den här persen. Mitt humör är dock ganska lågt på grund av kameran, trots att det är helt galet häftigt här. Skulle så gärna vilja få med mig lite bilder hem så jag kan dela med mig av mina äventyr. Har aldrig varit med om maken till ställe! Har dock några bilder här utifrån i alla fall, ska försöka få ihop fler!

Be en bön om att kameran kommer igång igen så är ni snälla..




name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..