I don't care..

Share written 2009-09-14 @ 20:32:26

..what the weatherman says if the weatherman says it's raining, you'll never here me complaining..


When it rains it pours..

Översvämning, men Khoa - trots manuell moppeväxel - fixade det gallant med mig bakpå - hans nya superhero-namn är Surfer Boy!
..and when it pours it floods..

Lyckligtvis är Khoa en hjälte bakom styret.. ..trots att han har manuell låda så klarade han att ta oss igenom ett översvämmat Saigon. Bitvis var det vatten ända upp till knäna, men då lade jag bara upp mina ben på sidan av hanns medan han blev alldeles dyngsur:).. Det här fotot är tyvärr inte taget där det var som värst, var inte läge att ta fram kameran då.. När vi körde upp på en bensinmack som vi skulle förbi tvingade jag Khoa att stanna så jag kunde fota lite. Som värst var det nog någon decimeter till..


Typ såhär satt jag bakom Khoa, med mopperegnskyddet över mig. Fast den främre delen brukar ligga över mopedens främre del..

Saker man inte vill tänka på är exempelvis att det där inte bara är regnvatten, utan en del annat också.. ..och annat flyter till ytan när vattenståndet blir för högt..

Where's my scuba gear?





name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..