Dagen gryr i paradiset

Share written 2009-09-22 @ 21:27:41

Nu börjar den riktiga semestern.. Dit jag nu är på väg har jag redan fler och bättre vänner än jag någonsin kunnat drömma om att få. Ett ställe där ingen behöver oroa sig för att få mat för dagen eller tak över huvudet - ett paradis långt vackrare än något annat ställe på jorden.

Det enda jag ska göra de månader som är kvar - innan jag börjar arbeta som äventyrare igen - är att ge min son Simon mer av mig, hjälpa mina vänner på eBay med det jag älskar mest, träna, umgås med mina vänner och vänta på sista oktober.

Solen går upp på vägen hem från Vietnam..
En ny dag och ett nytt liv gryr..


skrivet av Jempa

Fint inlägg, men jag är fortfarande lite deppig att jag fick en prostituerad porslinsdocka i present..



;)

2009-09-22 @ 21:39:07
http://litenyttmen.blogspot.com
skrivet av justdidit

Men den var ju så du:/..



Jag kommer förbi och tittar på den imorgon, kanske tar en bild och skriver ett inlägg om det:)..



Nästa gång ska du få en ärbar docka!

<3

2009-09-22 @ 22:07:13
http://justdidit.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..