Bemöter henne igen - hon den anonyma..

Share written 2009-12-15 @ 13:18:17

AnnONym (samma anonyma läsare som igår - nu förtydligar hon vad  hon menade):
Jag igen. Om det var problem med något tekniskt så har du bra folk omkring dig, men nu verkar problemet vara mer åt det känslomässiga hållet. Och tycker man att det är viktigare att visa hur självdestruktiv man är inför ett gäng anonyma läsare och tonårstjejer, istället för att må bra, så då är det bara att fortsätta i samma bana!

"Anonyma läsare och tonårstjejer" - de flesta läsare som jag har är mina vänner från min privata sfär, enligt Google Analytics ser fördelningen ut såhär.

Den senaste veckan har:
22% skriver in adressen direkt i URL-fältet - nära vänner.
28% från fejsbook - vänner.
11% från folk vars inlägg jag kommenterar på blogg.se - bloggkompisar.

Över 60% är alltså inte anonyma..


..dessutom vet alla här att det är Egoinas mamma jag är ute efter, inte tonårstjejer!



Lemonheads - Mrs Robinson (roligt låtval)..


skrivet av Myaraq

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?

Haha EM över mig?



Det var det värsta ;)



Haha, nämen du anonyma : du verkar ha för mycket fritid. Gå och köp ett gäng kakor & en tidning, ska du se att det blir roligare att leva.

2009-12-15 @ 13:58:58
http://myaraq.blogg.se/
skrivet av Em

Hahaha! Men du har mig redan som i ett saxgrepp! AS (Anonyma Skitstövlar) kryllar det av. Det är såna som mår dåligt och som behöver ventilera sig lite. Som oftast rätt tillfälligt vilken blogg ventileringen sker i..



Jag har fått rätt kritiska och negativa kommentarer från några som har uppgett åtminstone mail-adress och då bemöter jag de. DET tycker jag är modigt, men det brukar (som oftast) vara lite konstruktivt. Den här kommentaren du har fått är ju bara bullshit.



Jag gillar ditt sätt att blogga på, ser inget fel i vad du skriver. Fortsätt som du gör! KRAM



Sv: Tror du att din omställning vad gäller kost kommer att hålla i sig? Att du kan hålla vikten över tid sen? Jag har alltid gått upp och ner, nu har jag hittat ett sätt som jag tror jag kommer att leva med resten av livet. Det är bara så konstigt att välja fett framför light-produkter.. :D

2009-12-15 @ 16:05:19
http://egoinasmamma.nu
skrivet av Iwa

Jag måste hålla med din anonyma läsare. Du skulle verkligen behöva få prata med en psykolog som kan hjälpa dig att ta dig upp ur ditt svarta hål. Du mår ju uppenbarligen inte bra. Ingen kan älska dig så länge du inte älskar dig själv. Sök hjälp!

2009-12-15 @ 17:28:48
skrivet av Jonesy

SV: Jag är inte helt säker på att jag förstår kärleken.. Men jag älskar de, det gör jag :) Ganska stormigt förhållande dock. Vi bråkar mycket... But the make-up-sex is amazing!

2009-12-15 @ 23:57:34
http://jonesythekatt.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..