Känner att jag måste bemöta en anonym läsare

Share written 2009-12-14 @ 20:43:59

Såhär skrev min anonyma beundrare:
Du är ju så uppe i det blå! Kom ner på jorden till oss andra! Och i din situation tror jag att det behövs proffs-hjälp, typ "någon att snacka med" -coaching.

Jag pratar med proffs hela dagarna; nätverkstekniker, systemutvecklare, ingengörer - jag jobbar ju för tusan på sveriges mest fantastiska e-handelsbolag! Menar du en skrynklare så "wouldn't that defeat the whole fucking purpouse with the blog?" Det är ju så härligt att gotta sig i sitt lidande. En drama queen som pratar med en psykoterapeut är ju lika motsägelsefult som en satanist som biktar sig..


Brokencyde - Schitzo.. Nej, jag har inte börjat knarka..

skrivet av Pär

Humor ....

2009-12-14 @ 21:37:17
http://Orka .....
skrivet av Gun

Hahaha! Bra svar:D

2009-12-14 @ 21:52:54
http://horni.blogg.se/
skrivet av Alexandra

Du är bäst!!



skrivet av AnnONym

Jag igen. Om det var problem med något tekniskt så har du bra folk omkring dig, men nu verkar problemet vara mer åt det känslomässiga hållet. Och tycker man att det är viktigare att visa hur självdestruktiv man är inför ett gäng anonyma läsare och tonårstjejer, istället för att må bra, så då är det bara att fortsätta i samma bana!

2009-12-15 @ 09:27:59
skrivet av Anonym

Skulle vilja kommentera AnnONym's kommentar här ovanför och påtala att den typen av kommentar faktiskt inte gör honom gott nånstans(!) Jag VET eftersom jag är alldeles för kall, hård och rak på sak själv mot honom ang både det ena och det andra..något jag också vet inte alltid uppskattas. Han är fullt medveten om var skon klämmer och har ju faktiskt redan kunnat bocka av en del i processen den senaste tiden. En större förändring sker sällan över en natt. He's a dreamer..men någonstans också en believer och i sinom tid kommer även justdidit tagit klivet upp till handlingsstadiet. Vad gäller VAD han slänger upp i bloggen är det väl ändå upp till honom själv(!?) det är ju faktiskt hans egen bubbla.. Sedan kanske jag kan tycka att han borde lägga till något liknande Egoinas rubrik om att den bör läsas med en nypa salt då det ibland kan vara svårt att veta hur allvarligt man bör tolka hans inlägg. Men samtidigt skulle lite av poängen försvinna då eftersom provocera är lite av hans grej..vilket du nog känner mer än väl till vid det här laget (om jag inte är helt ute och cyklar om vem du är? :)

2009-12-15 @ 10:15:15
http://missupsidedown.blogg.se/
skrivet av Malle - Hockeyfru

haha grym finish!!

2009-12-15 @ 10:49:12
http://mysunshinestory.blogg.se/
skrivet av Jonesy

Mycket bra sagt. En psykoterapeut kan dock aldrig bota en hopplöst romantisk dramaqueen... De förstår inte kärlek ;)

2009-12-15 @ 18:06:22
http://jonesythekatt.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..