Valet och kvalet-dag

Share written 2010-09-19 @ 14:09:19

Idag ska vi alla gå till valurnorna, eller åtminstone de som backar upp det block som jag tänker rösta på. Ni andra kan gott sitta hemma och filosofiera om begränsad valfrihet och planekonomi. Ska försöka finna lite tid att studera ryska också, min nya passion. Min förhoppning är att kanske någon gång i framtiden prova på att jobba där, eller åtminstone lära känns lite människor där så jag kan fördjupa mina kunskaper om deras kultur och liv. Detta för att bland annat kunna förstå det som händer i den delen av världen.


skrivet av pimpXprincess

Jag kommer att sitta hemma. Inte för att jag inte tänker rösta, utan för att jag redan har fixat det.

2010-09-19 @ 16:54:25
http://www.pimpxprincess.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..