Hösten är här!

Share written 2010-09-22 @ 13:20:49

Jag älskar hösten, alla årstiderna har sin charm! Jag älskar att promenera i regnet, särskillt på väg hem, men även på väg till jobbet. Regndroppar som strilar ner för håret och leker sig ner för ansiktet eller nacken. Det enda smolket är att jag då inte kan promenera och läsa bok, eller plugga ryska på laptopen på vägen till och från jobbet. Då brukar jag istället lyssna på ryskakurser i iPhonen..

Vissa skulle hävda att jag var en trafikfara när jag läste eller pluggade medan jag promenerade, men fördelen med ADHD är att man har koll på allt runt omkring en, även om man försöker fokusera på något annat. Ibland är det en styrka, ibland en svaghet. 

Hösten är här, och även vackra tjejer med paraflaxer på stan.
Paraflax är för töntar, men tjejen var ganska söt..

Ser ni någon som promenerar med laptopen uppe så kanske det är jag!

Ps. Bilden är från igår, idag är det strålande vårväder! (Missade jag vintern???) Ds.

skrivet av pimpXprincess

Haha, jag skulle vilja promenera förbi dig någon dag när du pluggar ryska på din laptop. Det vore en härlig syn!

2010-09-22 @ 13:50:22
http://www.pimpxprincess.se/
skrivet av Jempa

Eh, ursäkta?



Var är stalkerbilden på mig?? (Eller jag såg kanske ut som Zeb Macahan på alla bilder.. tyvärr har jag en tendens att göra det bakifrån)



/Hjulbent

2010-09-22 @ 15:47:10
http://litenyttmen.blogspot.com
skrivet av Myaraq

Hahahah går du omkring med laptopen?

Helt fantastiskt!!

2010-09-23 @ 19:31:36
http://myaraq.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..