Tvättdag

Share written 2009-09-09 @ 15:57:36

Som jag nämnde i förra inlägget så fick det bli tvättdag idag, vilket innebar att jag lämnade in mina fantastiska fjällräven långbyxor.. ..tillsammans med lite annat smått och gott!

Fyra dagar svett och äckel! Varje kväll innan jag lade mig knöt jag fast dem i sänggaveln innan jag nattade dem. När de satte igång och sprattla framåt två klubbade jag dem med min ena toffel, då brukade det vara lugnt fram tills på morgonkvisten.. Nåja, no more.. Kommer sakna dem, men de sätter väl igång om några dagar igen!

Att få kläderna expresstvättade (samma dag) gick på hutlösa tio kronor, mot fem kronor om man kunde vänta två dagar... OUTRAGEOUS!!

Ska bli skönt att få byta från jeans till fjällräven igen, snart så! Jeans har en ful ovana att fastna i huden när de blir fuktiga, känns lite som att ha på sig gips!



name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..