Ford Prefect hade fel...

Share written 2009-09-07 @ 10:11:15

Jag uppgraderade förresten mitt hotell, nu är det lyxigt, nu bor jag för $10 istället för $6. Lurades igår och sa att hotellet då kostade $8, men det var alltså $6, har uppdaterat nu! Nu är det tillbaka till lyxen igen! För $10 per natt så får jag en tvål, tandborste och en AC, jag väntar med spänning på att se om den fungerar.. ..gör den inte det sover jag med kylskåpsdörren öppen:).. Kylskåp, det är precis som i verkligheten! Flyttar nog tillbaka till $6 efter inatt, känner mig som Fritzl-tjejen när hon blev befriad, alldeles desorienterad i denna värld av överflöd.

Handduken håller sig dock frånvarande även här! Tur... Ford Prefect skulle spöa mig för min aversion mot handdukar..

(Fixade stavningen på Fords efternamn efter Lundhs rättning:)...


skrivet av Besservisser

Lundh hälsar att han heter Ford Prefect

Prefect%28character" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/FordPrefect(character)

:)

2009-09-07 @ 13:14:32
http://www.skydive.se

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..