Svininfluensan, A(H1N1)

Share written 2009-09-04 @ 02:09:50

När alla andra tar med sig smittor hem från asien tar jag istället med mig dödssmittor dit. Den nya influensan a.k.a. svininfluensan <A(H1N1)> kommer puttas fram till sidan två, hamna tillsammans med artiklar om fågelinfluensan när information om min nya dödspest kommer ut! Förstasidan och mittuppslaget kommer de närmaste veckorna vara prydda med bilder på bölder, inte helt olika den jag har.. ..Dödsbölderna - Vi har hela listan..

Dr. House skulle sagt Lupus, Sabine säger Borelia vad säger du? Innan jag lämnar Vietnam kommer jag lämna fler döda än kriget.. Ni vet det som slutade -75, och de kommer kalla min böld för The Death Plague..


Utslag på överarmen:/...

skrivet av Jempa

Entandad vampyr?

2009-09-04 @ 10:24:48
http://litenyttmen.blogspot.com

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..