Near Death Experience

Share written 2009-10-21 @ 15:06:08

Vår stackars nätverkskille fick tydligen ett allvarligt astmaanfall av jätteråttan:/... Jag skickade givetvis ett förlåtmail till honom:

---

Fick på avvägar höra att du hade fått ett astmaanfall av det lilla odjuret. Trodde i min enfald att det skulle vara lugnt om den blev förpassad till den lilla buren vid min plats men efter att, av din chef, ha fått en crash course i din allergi förstår jag att så inte var fallet. Jag har nu dammsugit området kring våra platser och jag hoppas att det underlättar det något för dig. Om det inte hjälper måste vi nog sanera arbetsplatsen med hjälp av anticimex och då får väl den kostnaden dras på min lön!


Krya på dig och hoppas att du snart är på benen...


<3

---

Jag gillade heller aldrig råttan, men hon var så söt att jag inte hade hjärta att spola ner henne... Hon har nu förpassats till mitt kök hemma där hon får sitta och skämmas tills hon blir upphämtad av Råttfångaren från Hameln..

Så kan det gå när man inte förstår allvaret med folks allergier..

skrivet av Malin

Jag vet att du älskar den lilla pisseråttan.... =)

2009-10-24 @ 15:34:52

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..