Pluttigt 8GB Minneskort

Share written 2009-11-21 @ 20:48:04

Nu har jag fyllt mitt minneskort, och ingen sladd har jag att föra över bilderna med. Jag har ett 16GB minneskort som helt oförhappandes slutade fungera, så det har jag inte kunnat använda:/. Jag blir så upprörd..

Kan knappt tänka mig något värre än när minneskortet blir fullt, jag har tagit så många magiska kvällsfotografier så det liknar ingen sort - Jag önskar bara att jag kunde visa dem för er. Det är öststatsdimmigt här, det i kombination med att det är en väldigt upplyst stad gör så att det hela tiden är en magisk ljusaura runt allt här. Dagtid så gör fukten och dimman fotografierna jättetråkiga, men på kvällen lever bygnader och de underbara broarna upp och blir levande i det fantastiska ljuset. Dessvärre har jag inget stativ, så fotografierna blir ganska oskarpa. En vacker dag ska jag lägga ut de 2 000 som krävs för ett bra stativ, och då jäklar:)..

Imorgon ska jag fotografera parlamentsbyggnaden och slottet, de två kanske mäktigaste byggnaderna jag någonsin sett - men först är det glüwein med tilltugg i lägenheten, sen middag!

♥ Ta hand om er! ♥


Minneskort - 32GB.. Behöver det akut!
Ja tack - behöver nu!



name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..