I Budapest kollar man inte på Idol 2009

Share written 2009-11-20 @ 22:03:16

Jag har inte tillgång till Idol 2009 när jag är här i lägenheten som jag hyr.. Har i och för sig inte sett något avsnitt av idol tidigare heller, så ingen skillnad egentligen.. Detta till trots så hejar jag i alla fall på Calle Kristiansson - för det är pimpxprincess favorit, och då backar jag självklart upp henne - och honom!

Tummen är alldeles blå av allt hållande!

Idol - Calle Kristiansson  Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Calle Kristiansson - Idol 2009

Foto: Daniel Ohlsson/TV4


skrivet av Em

Nu blev jag faktisk besviken på dig! Du håller ju tummarna för fel person! Eller skit samma så länge du håller med mig i min blogg. :D



Skål! Hoppas du njuter! Är det sol och varmt och lagom upphetsande? :D

2009-11-20 @ 22:16:14
http://egoinasmamma.nu
skrivet av pimpXprincess

Åh, vad glad jag blev nu! :)



Och Calle gick alldeles nyss vidare. SÅ JÄVLA BRA! :D

2009-11-20 @ 22:45:26
http://pimpxprincess.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..