Gray would be the color if I had a heart

Share written 2009-11-11 @ 11:46:21

En kvarglömd, kanske lämnad mobil. Ett sms och några samtal mynnar ut i en emotionell kris.. ..någon annans. Jag letar febrilt efter handtaget som utlöser katapultstolen. Kan inte hantera känslor - har aldrig kunnat - lär mig. Jag bara stänger av, skönt och bedövande. Som att sänka ner sig själv i ett badkar med vatten. När öronen försvinner under vattenytan tystnar världen och där finns bara jag.. ..och du - fast bara i mina drömmar.

Orkar inte pussla ihop andra - lova saker som jag inte kan hålla - bara för att någon annan ska må bra. Jag är trasig, kall och ensam - och jag skulle slå sönder hela min värld om jag bara fick chansen.. Ingen kan älska mig tillräckligt mycket för att jag ska bli hel igen - vill nog inte bli hel. Trivs ganska bra här i min lilla söndertrasade värld, varför skulle jag annars sparka sönder mina sandslott så fort de börjar bli klara.


Nine Inch Nails - Something I can never have

Ska man ha en självmordsblogg så ska man göra det ordentligt - I'm such a drama queen.
<3


skrivet av MY

Jag kan....

2009-11-11 @ 11:49:54
skrivet av justdidit

"Trivs ganska bra här i min lilla söndertrasade värld, varför skulle jag annars sparka sönder mina sandslott så fort de börjar bli klara."

2009-11-11 @ 12:09:19
http://justdidit.blogg.se/
skrivet av My

Det vet jag att ingen människa gör. När man nått båtten så kan man bara gå uppåt igen. Trust Me... Bin there done that. Det finns ett ljus i tunneln, gäller bara att hitta lysknappen. Så länge man inte ger upp har man inte förlorat.

2009-11-11 @ 12:54:22
skrivet av FEBB

men va? jag går alltid till skolan. varit borta 2 dagar sen augusti och har mvg i alla kurser, så snälla klanka inte ner på mig haha :p , min pappa är gymnasielärare så han lter mig aldrig vara hemma. Vet inte var alla fått ifrån att jag ofta är sjuk, iof är det sant, men jag är aldrig hemma för det.

Tack så mkt!

2009-11-11 @ 13:24:35
http://febb.se
skrivet av Anna

Du har två år på dig, sen finns ingen återvändo.

2009-11-11 @ 13:49:26
http://missupsidedown.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..