Calle Kristiansson - Idol 2009

Share written 2009-11-28 @ 20:35:07

Idag ska jag än en gång inte kolla på Idol, men som vanligt tänker jag hålla tummarna för att Calle Kristiansson går vidare.. ..precis som pimpxprincess.. Själv ska jag hoppa in i bilen nu och åka hem från Värmland.

Jag hade tänkt sticka redan 1800, men blev övertalad att stanna på julbord på hotellet. Kan ha varit det bästa julbordet jag någonsin varit på. Har ni vägarna förbi Solbacka så titta in och ät alldeles för mycket god mat och drick lite julsnaps.. Fick dessutom chansen att äta lutfisk igen - älskar lutfisk med ärtor och potatis!:)

Kaukasisk Ovtjarka - Stolt Skogsvovve
Baccus - Kaukasisk Ovtjarka igen.. Stolt vovve!

skrivet av pimpXprincess

Du är så snäll :) Idol är dock på fredagar, så han har lyckats ta sig vidare redan. Men du kan ju börja hålla tummarna redan nu inför nästa fredag ;) hehe!

2009-11-28 @ 21:40:04
http://pimpxprincess.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..