Bloglovin - Det bästa sedan skivat bröd

Share written 2009-11-12 @ 04:04:01

Damndest! Nu får ni alla skaffa konto på Bloglovin och börja prenumerera på mina inlägg! Annars riskerar ni kanske att missa några av mina guldkorn, och så kan vi ju inte ha det.. Jag har lagt till alla mina vänners bloggar på mitt Bloglovin-konto. Dessutom har jag ju självklart lagt till några andra favoriter som Egoina, hennes mamma - som jag är kär i, och självklart också Nevnarien. Det finns ett par andra också som är relativt okända, men som jag följer ändå.

Dissar dock alla rena fjortisbloggar - ni får själva gissa vilka det är - samt självmordsbloggarna, och skräpbloggarna där någon bombar sin blogg med kryptiska enstaka fåordsmeningar flera gånger om dagen. Jag vill ha mer substans, men samtidigt inte för långa inlägg. Mina är egentligen för långa.. Jag måste verkligen älska någon för att traggla mig igenom så mycket textmassa:).. ..men ni älskar väl mig?

Logo - Bloglovin


skrivet av Anonym

Klart vi alla älskar dig, jag gör det iaf :)

2009-11-12 @ 04:29:18
skrivet av justdidit

Feg som är anonym, fast jag älskar dig ändå:)..

2009-11-12 @ 04:42:07
http://justdidit.blogg.se/
skrivet av Egoinas mamma

Hahaha! Är du kär i mig? Vad kärt! ;) När jag skriver långa inlägg så brukar jag varva de med lite mer lättlästa och korta. Har lagt märke till att det är olika som kommenterar under de olika inläggen. Man måste skriva och blogga som man kännere för och vissa förespråker att man skall hålla en röd tråd. Det gör inte jag, men jag tror folk vänjer sig vid det också. Men som sagt, det är tydligt att olika saker faller olika människor i smaken och det är enbart roligt.

God morgon! :D

2009-11-12 @ 06:21:39
http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
skrivet av anna

=)

haha det var ju ögonen som spelade mig ett spratt. ;) Läste du inte inlägget korrekt=)



Bloglovin, skall fixa just becuse i love you... =)



2009-11-12 @ 06:59:25
http://blaoga.blogspot.com
skrivet av justdidit

Anna: Klart jag läste rätt, men man ser ju inte bara en blodpöl på golvet, då är man ju krejzi.. Det måste ju ha varit något annat tänkte jag.. ..typ en röd handduk, eller en vattenpöl där den röda skåpsdörren reflekterades eller whatever..

Ta hand om dig och bebismagen!:)

2009-11-12 @ 10:13:26
http://justdidit.blogg.se/
skrivet av Daniel

Klart jag ÄLSKAR DEJ!!!

2009-11-12 @ 10:24:02
http://danielfagerholm.webblogg.se/
skrivet av Anonym

Jag vet..och du visste ju trots att jag var anonym :)

2009-11-12 @ 10:52:42
skrivet av My

Jag älskar dig...

2009-11-12 @ 10:55:14

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..