Bara handbagage

Share written 2009-11-21 @ 12:36:07

Det enda problemet med att resa utan att checka in något är att man är ganska opackad när man väl kommer fram; inget schampo, ingen tandkräm och ingen deo.. Det första man bör göra när man landat är att köpa de där sakerna. Gör man inte det blir de första timmarna morgonen efter obehagliga. Problemet är att man alltid blir så betagen av stället man kommit till - samt att man alltid redan från början är näst intill död av sömnbrist - så man orkar inte riktigt ta hand om de bestyren. Jag brukar alltid tänka att jag kan göra det sen, men sen inträffar aldrig.

Jag kraschade i alla fall igår vid 2230, utan att ha handlat tandkrämen - alltså utan att borsta tänderna.. Morgonen därefter blev då självklart obahaglig.. Det är inte roligt att bege sig ut oduschad och med munnen grötig av "jag har inte borstat tänderna"-smet.

Jag begav mig i alla fall ut på jakt efter ett ställe att handla på. Efter några hundra meter finner jag en corner store där jag köper det nödvändigaste, samt även frukost; lite frallor, ost, salami, kaffe och mjölk. Breakfast of champions!


På listan idag:
- Kamerakabel så jag kan lägga upp lite bilder.


skrivet av Em

Men det måste ju vara betydligt bättre att komma fram opackad framför packad? ;D

Sv: Älskade din kommentar, jag tror samma som dig att det har med pengar att göra, men jag har använt en massa ord för att säga det jag vill och du gav mig en kort mening! (hot mot statsapparaten och BNP) Tack för den!

2009-11-21 @ 15:00:07
http://egoinasmamma.nu
skrivet av pimpXprincess

Svar: Haha ja, vi har sådan humor här hemma ;)



Jag vet faktiskt inte vad jag väger. Jag tycker att vågen/vikt leder till ätstörningar, så jag undviker den. Så smånojig är jag väl. Men jag tittar mig i spegeln istället. Tjockis är jag i alla fall inte, det vet jag. Hehe!

2009-11-21 @ 18:27:50
http://pimpxprincess.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..