Prelude du Fornication

Share written 2009-12-17 @ 15:11:04

Prelude du Fornication
Lite julmusik..

skrivet av Jonesy

Hahahaha! Det är väl den enda julmusiken som skulle kunna tänka sig att gå hem hos mig tror jag minsann :P

2009-12-17 @ 15:42:57
http://jonesythekatt.blogg.se/
skrivet av Jonesy

SV: Se, nu fick du mig minsann att le ändå! Men om vi låtsas att filmkärlek är på riktigt då.. Då förväntar jag mig en sjukt snygg och perfekt mörk främling som dyker upp i en svart impala -67 utanför mitt fönster och kör "The sharpest lives" med MCR på högsta volym, redo att kidnappa mig bort från allt som suger i världen ;) Men, nej. Jag tror inte på det.



Tack för att du gör mig glad iaf.

2009-12-17 @ 16:43:06
http://jonesythekatt.blogg.se/
skrivet av 5dot

Ja visst är den fin! Detta kallar jag julstämning på hög nivå. Det gäller att ta ställning (!) till hur man vill fira jul :)

2009-12-17 @ 19:44:28

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..