Kan inte tänka klart utan dagens första kopp..

Share written 2009-12-04 @ 10:29:08

..men de efterföljande blir man bara stissig av. Jag skyller mina senaste dagars sinnesförvirring på kaffet, och på mamma! Nu sitter jag med första koppen, och jag tänker än så länge klart. Vi får se hur lång tid det tar innan jag måste sätta i mig kopp nummer två. Förmodligen inte allt för lång tid:/..

Röd kaffekopp
Röd kaffekopp - Fantastiskt kaffe! Dricker dock vanligtvis ur glas.

skrivet av Myaraq

Varför ur glas? Det gjorde mitt ex också, så märkligt.

2009-12-04 @ 11:00:34
http://myaraq.blogg.se/
skrivet av Miss X

Skylla på mamman? Varför då?

2009-12-04 @ 13:42:36
skrivet av justdidit

Det är väl alltid mammas fel, det är det första man skyller på - först arv, sedan samhället, otur, fetma, hudfärg, små bröst, elak lärare i mellanstadiet osv..



Du tror väl inte jag tänker ta ansvar själv?

2009-12-04 @ 13:53:34
http://justdidit.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..