Exciting times - Laundry night..

Share written 2009-12-01 @ 18:31:28

Snart kommer ni få reda på allt ni drömt om att veta om mina tvättkvällar, och lite till.. Jag vet att ni knappt kan bärga er, men håll ut!

Vittvätt Röd Strumpa
Röd strumpis i vittvätten..

Hade ingen bra bild så jag fick rita en själv, själv är bäste ritar-dräng! Jag skulle själv aldrig råka tvätta en röd strumpa i vittvätten.. ..däremot tvättade jag mina röda boxningslindor i mörktvätten en gång, vilket gjorde all kulörtvätt en nyans rödare.. Min mörkblåa favorittröja blev lite lila, men det var bara fint, så det gick bra ändå!

skrivet av Marcus Olsson | Foto

haha, älskar bilden och resultatet om man skulle råka blanda in något rött och fint. Själv blev min vita favorit t-shirt rosa. Jävligt snyggt faktisk.



Svar: haha bra antagande! Men det stämmer väll inte helt. Det är mer en reflektion över olika händelser under den senaste tiden...Grymt bra fråga egentligen!

2009-12-01 @ 19:19:01
http://murvelburk.wordpress.com/
skrivet av Myaraq

Lila är hippt. Rosa däremot.

INTE

2009-12-01 @ 19:46:47
http://myaraq.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..