Har varit helt sänkt idag!

Share written 2010-09-23 @ 19:53:42

Hela dagen har varit ett skämt, har inte varit så här sänkt en arbetsdag sedan jag vet inte när.. ..allt började med en fantastisk kick-off med tekniken på Tradera och 500 gram kött, sedan blev det biljard. Jag hade druckit mer än lovligt och spelade inte på topp, vilket jag inte ens gör nykter..
 
Joppe är horny..
Texas Longhorn - Den här bilden är så sjukt mycket mer uttänkt än ni anar, helt fantastisk komposition!


Joppe mumsar på efterrätten..
Joppe mumsar!


Konsulten Pancho..
Pancho är het - och en fantastisk person att jobba med..

justdidit spelar biljard.
justdidit spelar biljard.. ..sådär..


Det var sjukt kul även om jag var kass på att spela, och efter ett tag var det bara jag och min parprogrammeringskompis - Pancho - kvar. Jag gjorde mitt bästa för att få igång honom genom att bjuda på GT:s, vilket onekligen funkade!

Det slutade med och jag och Pancho råkade stanna kvar till stängningsdags. Pancho var dock lika skarp som vanligt idag, själv var jag död.. Jag är så himla glad att jag har fått möjligheten att jobba med honom!

Nu har jag just hämtat min prins, han är hängig och kan inte gå i skolan, så han ska få vara på mitt jobb under morgondagen. Snart är det läggdags för honom och mig. Ska bli skönt!

skrivet av pimpXprincess

Jag vill höra storyn bakom bilden!

2010-09-23 @ 21:56:02
http://www.pimpxprincess.se/
skrivet av Myaraq

Bilden är riktigt bra. Du är duktig med kameran!

2010-10-04 @ 08:35:00
http://myaraq.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..