Barnprostitution och prostitution

Share written 2009-09-06 @ 07:58:37

Igårkväll handlade mycket om prostitution, de var som flugor som cirkulerade mig, men eftersom jag inte är en dålig människa så fick ingen följa mig hem.. Jag börjar förstå att det här är ett sätt för outbildade - men söta tjejer - att kunna få leva gott.. ..vilket i sig inte gör det mindre äckligt - varken säljande och köpandet. Själv tar jag inte ens betalt, så jag är både äcklig och lurad.. ..alla har väl kört en "crying game" i duschen ett par gånger med stålull efter ett jobbigt nattligt äventyr.

 

Vid ett tillfälle under kvällen blev jag dock riktigt illa berörd, och det var när en man med en liten översminkad fjortis bak på mopeden körde upp bredvid mig och yttrade de välkända orden "bom-bom?".. ..han åkte iväg med mig hyttandes med näven och skrikandes "Go fuck yourself you fucking bastard!"..  Jag är alltid lika välformulerad.. En annan sak som var lite äckligt var när en gammal farbror cirkulerade en gränd medan en tjej kollade om det var ledigt där inne..

 

I övrigt var det mest äldre tjejer (18 typ) - som blev runtskjutsade på moped av sin hallick - som tog kontakt med mig. 130 kronor var low score, helt utan att pruta, vissa prutade själva eftersom jag bara gick och inte köpslog.. Största problemet med dem är att de inte förstår engelska.. Jag försökte vid ett par tillfällen diskutera moral och sociala frågor, men det föll platt... Vad man än sa som inte var "Yes!" trodde de var en prisdiskussion. Inte ens när jag sa att 150 kronor var för lite för människokött förstod hallicken vinken, det var då jag fick erbjudandet om 130 kronor:/...

 

Fem bra anledningar att inte gå till en prostituerad..
1. Man diskvalificerar sig automatiskt från alla prostitutionsdiskussioner om man har nyttjat en prostituerad..
2. Moral
3. Hiv
4. Rånrisken
5. Oftast billigare att ragga upp någon, men 130 spänn är svårslaget...

 

1:an är tillräckligt för att jag ska hålla mig ifrån dem.. ..skulle inte klara av att stillatigande sitta i en diskussion..


Bad just Simons mamma att hålla Simon borta från bloggen, svårt att bara skriva om gulliga saker här, Vietnam är inte ett gulligt land..

 


skrivet av Jempa

Regel nr 1. Håll alltid barn och föräldrar borta från bloggen..

2009-09-07 @ 08:21:43
http://litenyttmen.blogspot.com
skrivet av justdidit

:).. ..och partner?

2009-09-13 @ 18:52:58
http://justdidit.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..