Today's Outfit och presentation av Casanovaman

Share written 2009-12-14 @ 14:29:50

Tack för alla snälla, positiva och peppande kommentarer som jag har fått:/. Trodde jag skulle få lite skäll också, men det fick jag inte. Tack, jag behövde verkligen inte det, inte från er. Låt exets vänner dissa mig istället - vilket de gjort - så kan ni stötta och hejja på mig.. Precis som det ska vara med andra ord:)..


Jag fick förresten min capé imorse, och började självklart att ha på mig kalsongerna utanpå byxorna. Här kommer en bild på mig från innan jag gick till kontoret.. Dagens outfit inspirerades av "....." som kommenterade gårdagens inlägg. Hon får heta 5dot från och med nu så jag kan referera till henne i framtida inlägg:).. Hoppas hon går över till det namnet själv också så det inte blir så förvirrande!

5dot skrev i alla fall:
Superhjältenamn: Casanovan
Symbol: Ett brustet hjärta
Färger: Svart (för smärtan och sorgen) och röd (kärlekens färg)

Jag föredrar att bli kallad Casanova framför Don Juan - jag älskar kvinnor, liksom Casanova gjorde. Det gjorde inte Don Juan, hans mål var endast att utnyttja dem. Jag hatar att såra, Don Juan brydde sig inte. Jag vill aldrig att det ska sluta illa, sen blir resultatet skevt ändå eftersom jag beter mig som ett svin. Min ovilja att såra någon i kombination med att jag inte kan kontrollera mina känslor resulterar i att jag trasslar in mig i märkliga nät av relationer. Själv är jag förälskad i kärleken och därför kastar jag mig in i romantiska drömmar helt utan tankar på konsekvenser och andra tråkiga vardagliga ting. Det var så jag förlorade mitt ex för över ett år sedan..


Casanovaman - Superhjälte
Today's Outfit - inspirerad av gårdagens hjältedåd och 5dots idéer om superhjälteidentitet.


skrivet av Jonesy

Extremt snyggt. Måste ta och skaffa mig nåt liknande tror jag... men jag tänker bära svart och silver... Typ som Catwoman. Fast inte riktigt... Äh, jag kommer nå nåt :)

2009-12-14 @ 15:07:03
http://jonesythekatt.blogg.se/
skrivet av sandra

fasen vad snygg du är..^^ får man säga så ;P

2009-12-14 @ 15:18:20
http://sandrabnilsson.blogg.se/
skrivet av justdidit

Jonesy:

Jag gillar catwoman, hon verkar vara.. ..snäll! Du skulle se fantastiskt ut i lite svart och silver, och vi skulle matcha varandra perfekt när vi stoppar ondskan där ute. Computer Nerds by day, superheroes by night!



Sandra:

Ja, mitt bantande börjar ge resultat nu, som du ser på bilden:).. Själv är jag sjukt nöjd! Men jag gillar inte att du försöker sätta käppar i hjulet på mig på det där sättet, slänga upp mina favoritchokladkakor i din blogg sådär:/. Tur att jag är så stark, annars skulle det kanske hända en olycka.. ..en chokladkaksolycka:/..



Tack för att du tänker på mig:)..

2009-12-14 @ 15:27:36
http://justdidit.blogg.se/
skrivet av Jonesy

SV: Jag är ju en katt, så någon spindelkvinnedräkt blir det inte. Liter ju av spindelfobi med för den delen :S

2009-12-14 @ 15:37:27
http://jonesythekatt.blogg.se/
skrivet av pimpXprincess

Haha, vilken superhjälte-outfit! ;)

2009-12-14 @ 19:38:24
http://pimpxprincess.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..