Post Mortem Vecka 1 - Uppdaterade Stats

Share written 2009-12-15 @ 09:36:05

Okej, jag lägger upp bilder på när jag har armarna nere - men då märks det ju inget:/.. Siffrorna som ser riktigt bra ut beror på att när man drar ner på kosten så minskar mängden mat i inälvorna naturligt, och då rasar de första kilona raskt av, detta förklarar också midjemåttet. Min slutsats är självklart inte att EFRS faktiskt fungerar, men det gör den.. ..I'll prove it.

Vissa har påpekat att de inte blivit hungriga när de bantat eftersom de ätit GI osv, men jag äter i vanliga fall tillräckligt mycket för att Ron Coleman ska bli generad, så jag håller bara på att ställa om min kropp. Självsvält är inte min grej, så jag äter fortfarande portioner som ni skulle tro att jag blev tjock av. Jag tränade ju trots allt tre X 70min kickboxning förra veckan. Man kan inte träna om man inte äter!

Ät som en mygga, skit som en elefant är tag linen till EFRS (Extreme Fatness Reduction System)..

Stats -
BFI (Body Fatness Index): 84 (-3, inälvor tömda på mat)
TI (Tallness Index): 1,81 (+-0, trots försök att öka för att minska BMI:t)
BMI (Body Mass Index): 25,6 (-1, fast det är ju tömning)
TFI (Tummy Flab Index): 91 (-5, tömning än en gång)

BFI - Beräknas genom att ta vikten gånger ett
TI - Höjden i centimeter delat på hundra
BMI - BFI / TI^2
TFI - Omkretsen i cm runt fetaste stället på magen när magen är spänd.

84kg EFRS - Extreme Fatness Reduction System
Första sex dagarna ser bra ut - nu blir det jobbigare efter tömningen...

skrivet av sandra

Opps! ojdå inte min mening att genera dig ^^

Sv: jag förstod mycket väl det var något sådant skulle bara försöka skoja till de lite..:P men är tydligen inge bra på det :(..

2009-12-15 @ 10:38:39
http://sandrabnilsson.blogg.se/
skrivet av Tessan

Nja jag tycker inte det tror jag :)men tjejer däremot ska raka sig där.

2009-12-15 @ 10:48:01
http://varframtid.blogg.se/
skrivet av (¯`¬•» ★ B E L L S★

din röst är räknad :D

2009-12-15 @ 11:07:49
http://bellyy.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..