Ny anonym (Iwa) som håller med anonym

Share written 2009-12-15 @ 18:09:58

De anonyma gaddar ihop sig mot mig, fräckt.. ..och dessutom är det förvirrande med alla anonyma.. Jag lägger upp missupsidedowns kommentar till AnnONym som mitt svar, hon känner mig bättre än många andra, så hon vet hur man ska ta mig..

Skulle vilja kommentera AnnONym's kommentar här ovanför och påtala att den typen av kommentar faktiskt inte gör honom gott nånstans(!) Jag VET eftersom jag är alldeles för kall, hård och rak på sak själv mot honom ang både det ena och det andra..något jag också vet inte alltid uppskattas. Han är fullt medveten om var skon klämmer och har ju faktiskt redan kunnat bocka av en del i processen den senaste tiden. En större förändring sker sällan över en natt. He's a dreamer..men någonstans också en believer och i sinom tid kommer även justdidit tagit klivet upp till handlingsstadiet. Vad gäller VAD han slänger upp i bloggen är det väl ändå upp till honom själv(!?) det är ju faktiskt hans egen bubbla.. Sedan kanske jag kan tycka att han borde lägga till något liknande Egoinas rubrik om att den bör läsas med en nypa salt då det ibland kan vara svårt att veta hur allvarligt man bör tolka hans inlägg. Men samtidigt skulle lite av poängen försvinna då eftersom provocera är lite av hans grej..


Sammanfattningsvis - Läs mig med en nypa saft!

Snöig missupsidedown
Snön kom till Stockholm - så missupsidedown och jag firade med att äta lunch!

skrivet av Daniel

Kör ditt race, fattar folk inte.. move on!



Man kan aldrig pliiiisa alla!! I like u!

2009-12-15 @ 18:13:35
http://danielfagerholm.webblogg.se/
skrivet av Em

Jag tycker lite av det roliga försvinner om man hela tiden gör uppmärksam på att man skojar. Men det är ju precis vad din vackra väninna skriver också.



Sv: Hahaha! Du är så gullig, klart att olika perioder har betydelse av olika vikt.

2009-12-15 @ 19:06:26
http://egoinasmamma.nu
skrivet av sandra

men gud vad jobbiga somliga kan vara..som du vet är jag inget bra på att skämta ;P men va fasen skit i det..vill du inte läsa det jag skriver eller jag inte de du skiver så låter man väl bara bli..inte behöver man gilla samma saker??..eller..

det är din blogg!! och du skrivet precis vad du vill...:D

2009-12-15 @ 21:21:08
http://sandrabnilsson.blogg.se/
skrivet av Anonym

Älskling...

2009-12-15 @ 22:01:05
skrivet av Anonym

Va mysig jag ser ut! Men så var det en mysig lunch i underbart mysigt väder också :)

2009-12-15 @ 23:55:43
http://missupsidedown.blogg.se/
skrivet av Jonesy

SV: Tja.. Varför är folk elaka? Jag har inte den blekaste. Med tanke på att alla i grund och botten ändå är egoister och alltid vill tjäna så mycket som möjligt på.. Allt. Vad tjänar man på att vara elak och bete sig som en idiot? Så vitt jag vet: ingenting. Fast det funkar tydligen för vissa...

2009-12-16 @ 00:01:15
http://jonesythekatt.blogg.se/
skrivet av Gun

Jag håller med din kompis. Om man förklarar sig hela tiden är halva poängen borta. Skriv vad du vill och hur du vill och skratta åt dem som inte fattar. Det är samma sak med mig ibland, och utan att jag provocerar också. En gång hade jag ett inlägg där jag skrev att jag gick till sjukgymnasten med mitt musfinger och fick rådet av den rodnande sjukgymnasten att låta min man hjälpa mig att scrolla. Jag hade ett foto där jag ritat en liten mus på fingertoppen. Vissa trodde jag menade allvar och att han sagt så på riktigt, hahaha.

Det är svårt att nå fram ibland, men det gör inget.

Det är DIN blogg. Du skriver vad du vill i den:)



Sv: Jag kan faktiskt böja mig ner redan, men får vara väldigt försiktig. Är sjukskriven i tre månader, så det tar tid det här.

2009-12-16 @ 01:02:20
http://horni.blogg.se/
skrivet av Myaraq

Ditt liv, din blogg, dina bekymmer, dina glädjeämnen.



Jag tycker vi ska vara tacksamma som får ta del av det.

Det är jag i allafall.

2009-12-16 @ 09:38:15
http://myaraq.blogg.se/
skrivet av Marina

söt bild! :)

vad ska du göra under lovet :)?

ha en bra dag !

kram

2009-12-19 @ 09:35:50
http://mmarinas.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..