Jag och mina Sojabönor

Share written 2009-12-10 @ 22:58:38

Basen i min diet är som jag tidigare nämnt - förutom Mjölk som håller mig evigt ung och stark - Sojabönor. Det är inte gott, men saltar man det så blir det ganska okej.. Egentligen brukar jag ha på balsamvinäger för att dra ner GI-värdet, och då smakar det även godare. Hade inget på kontoret att blanda ut bönorna med, annars kan man ju tänka sig att blanda ut det med.. ..äh, fan, jag vet inte. Jag brukar äta det såhär. Blandar inte ut det ens när jag är hemma. Ska man bli fin får man lida pin!

Sojabönor - Basen i Extreme Fatness Reduction System
Jag är lite hungrig, så jag skulle nog kunnat äta bajs också, men Sojabönor ftw!

Ni kanske inte tycker det här är ett liv att leva så här.. ..men det rör sig bara om en och en halv månad av mitt liv - sen ska jag vara vacker för evigt.. När jag tänker på alternativet - att bli ännu fetare - så känner jag att det faktiskt inte ens är ett alternativ.

skrivet av Jonesy

Bläää... Där har vi verkligen en sak jag inte äter. Kan inte ens äta. Jag kräks om jag äter bönor. Varför vet jag inte. Such is life.

2009-12-10 @ 23:30:41
http://jonesythekatt.blogg.se/
skrivet av Jonesy

SV: Can't pick anyone I don't know :P



Chips is som sagt the grej och jag kommer nog banta på det när jag blivit tjock ja.. Min plan är iofs att vara gift och ha kids när jag är 30 och då får man vara lite rund. Min man ska också vara det :) Så länge det inte är hälsovådligt liksom...



Klart jag har spotify :) Och jag älskar den låten. Den är glad.

2009-12-10 @ 23:45:05
http://jonesythekatt.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..