Hetsbantning är effektivast..

Share written 2009-12-16 @ 18:00:55

..särskilt om man använder EFRS-metoden (Extreme Fatness Reduction System), mitt egenutvecklade och vetenskapligt framtagna bantningssystem..

Det enda man får sätta i sig är typ saker som man känner i hjärtat är nyttiga. I mitt fall är det; mjölk (sjuka mängder mjölk), sojabönor, kycklingkebab, kycklingfiléer och bulgur. Mjölk är nästan basen i dieten eftersom jag dricker ca tio lattar om dagen..

Hetsbantning är inte korkat per se, det beror lite på upplägget. Hetsbantning fungerar, alla andra påståenden är nonsens. Äter man inte så rasar man i vikt, det är så det fungerar - Laws of Physics. Problemet är att det är svårt att förändra livsstil på så kort tid som en hetsbantning tar.

När folk har gått ner sina tio kilon så är de så nöjda att de börjar "unna" sig saker, och då unnar de sig inte en promenad i solskenet, bio, eller en ny teve, utan de unnar sig ett par kilo tomma kolhydrater. Unnandet i kombination med en icke förändrad livsstil resulterar i en viktuppgång på tio kilo plus de där två kilona skit de unnade sig på vägen. Hetsbantningen i sig fungerade dock!

Folk som svälter är aldrig feta, och om hetsbantning inte skulle fungera så skulle inte anorektiker vara smala. Jag är dock inte tjej, så jag vill behålla muskelmassa, alltså måste jag äta mycket mat ändå eftersom jag måste orka träna. Tjejer med ätstörningar har det lättare:/..

Igår åt jag en ordentlig portion med kyckling och bulgur, en burk soja bönor och en halv tallrik med kycklingkebab.. Samt ett äpple och några bananer. Min hetsbantning handlar inte så mycket om självsvält eftersom jag egentligen inte bryr mig om siffrorna på vågen, utan om midjemåttet och fettlagrets krympande.

Vi får se om jag lyckas gå ner mina sex kilo till slutet av Januari, misslyckas jag så lovar jag att be om ursäkt och säga att jag hade fel.. ..och så kan ni garva rått åt mig!

Gollum unnar sig chips
Gollum unnar sig - men han har hög ämnesomsättning..


skrivet av Jonesy

Mer chips till folket!

2009-12-16 @ 22:31:47
http://jonesythekatt.blogg.se/
skrivet av Malle - Hockeyfru

ah alltså ettan va betydligt bättre..2:an va lite seg men sevärd..ökade behovat att se 3:dje nu med haha! Lucky Gollum! hi

2009-12-16 @ 23:47:33
http://mysunshinestory.blogg.se/
skrivet av Daniel

Satsar på 3 delar tallriken å vikten rasar me lite motion.



Tycker man ska få i sig allt!

2009-12-17 @ 09:55:53
http://danielfagerholm.webblogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..