Har någon sett ett hjärta?

Share written 2009-09-09 @ 09:11:15

Fick just reda på vem arga Jennie var.. ..hon som ville att jag aldrig skulle komma tillbaka, som hon uttryckte det i en kommentar till mitt första blogginlägg:/..

Det var mitt senaste ex.. Hon har tusen saker som hon skulle kunna få vara arg på, men hon väljer istället att vara arg av alla felaktiga anledningar.. Jag var ett svin mot henne för ett år sedan, så hon har verkligen tusen anledningar att hata mig, men hon väljer istället att lacka ur för att jag pratar med så många tjejer på fejsbook.. Highlight:

"Du ar den mest tjejkata kille jag traffat, jag kraks av att lasa om alla dina underbara tjejer som du skriver med."

Sen avslutar hon med:

"Du ar en stor skit! Jag hoppas du aldrig far uppleva karlek igen, for det ar du inte vard!"

Ouch! Käns som om någon slitit ut mitt hjärta och stampat på det.. ..flera gånger.. Jag trodde aldrig att det var hon som kommenterat min blogg, hade inte en tanke på det. Inte skulle väl någon jag trodde brydde sig om mig skriva att hon önskade att jag aldrig skulle komma tillbaka?:/

Fan vad jag blev förvirrad, och sårad. Jaja, det blir väl ett naturligt avslut på det här kapitlet.. Det är därför man inte ska ha ex på fejsbook, det är därför man ska klippa och gå vidare, hur mycket de än må betyda för en.. ..för mycket utrymme för missförstånd..

Det var hon som höjde ribban för mig, det är tack vare henne jag fortfarande är singel.. ..som fick mig att aldrig nöja mig med mindre... Nästa kommer i alla fall aldrig behöva undra om jag har gått vidare eller inte. Kommer aldrig stanna med en runner up, nöjer mig bara med det bästa..


..dessvärre har det bästa legat en bit över mitt marknadsvärde, men tids nog.. .. och andra har jag haft i min hand men inte förstått bättre:/..

Bara en tidsfråga innan jag lyckas lura någon att jag är bättre än jag är:)..



N[gon stampade just p[ mitt hj'rta..

Fick just reda p[ vem arga Jennie var.. ..hon som ville att jag aldrig skulle komma tillbaka, som hon uttryckte det i en kommentar till mitt f;rsta blogginl'gg:/..

Det var mitt senaste ex.. Hon har tusen saker som hon skulle kunna f[ vara arg p[, men hon v'ljer ist'llet att vara arg av alla felaktiga anledningar.. Jag var ett svin mot henne f;r ett [r sedan, s[ hon har tusen anledningar att hata mig, men hon v'ljer ist'llet att lacka ur f;r att jag pratar med s[ m[nga tjejer p[ fejsbook.. Sen avslutar hon med:

Du ar en stor skit! Jag hoppas du aldrig far uppleva karlek igen, for det ar du inte vard!

Ouch! K'ns som om n[gon slitit ut mitt hj'rta och stampat p[ det.. ..flera g[nger.. Jag trodde aldrig att det var hon som kommenterat min blogg, hade inte en tanke p[ det. Inte skulle hon skrivit s[.. ..inte n[gon jag trodde brydde sig om mig skulle v'l skriva att hon ;nskade att jag aldrig kom tillbaka?

Fan vad jag blev f;rvirrad, och s[rad. Jaja, det blir v'l ett naturligt avslut p[ det h'r kapitlet.. Det 'r d'rf;r man inte ska ha ex p[ fejsbook, det 'r d'rf;r man ska klippa och g[ vidare, hur mycket de 'n m[ betyda f;r en..

skrivet av Långa Anna

No more drama queen? Come on, live your age baby! ;)Ha det underbart bland alla sneögon och gå inte vilse i djungeln!

2009-09-09 @ 09:59:42
http://annalirsjo.blogg.se/
skrivet av justdidit

Live my age? Kom igen, min kropp 'r gammal, men jag har en ton[rings hj'rta.. ..jag 'r en liten r'dd flicka f[ngad i en naiv mans kropp...



Du har s[nna krav!



Tack f;r att du ger mig en spark i baken n'r jag beh;ver det!:) <3

2009-09-09 @ 13:55:58
http://justdidit.blogg.se/
skrivet av Jempa

Trist att det blev sådär.. Och hoppas du aldrig trodde att det var jag.. :)

2009-09-10 @ 08:18:16
http://litenyttmen.blogspot.com
skrivet av justdidit

Klart att jag aldrig trodde det var du Jempa! Dig har jag ju aldrig gett en anledning att vara arg p[ mig:).. Hoppas du har det bra d'r p[ kontoret!



2009-09-10 @ 09:57:58
http://justdidit.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..