Så tokigt dagen började..

Share written 2009-09-09 @ 15:56:13

Tung dag, oväntade mail och skrivblockering.. ..men nu är ordbajsandet igång igen.. Jag vet inte varför exets mail fick mig så ur fokus. Mycket handlade förmodligen om att det var så oväntat, tog mig med garden nere. Dum som jag var började jag också dagen med att läsa meddelandena..

Alla meddelanden har dock inte varit hate mails, bara ett par:/.. Tack till ALLA er andra.. ..nåja, den handfulla skara som kommenterar här, skrivit fejsbookmeddelanden, och smsat:).. Tack till er som hatat mig lite också, även hat är någon form av respons i alla fall!


Tack vare att jag funderat en stor del av dagen fick jag lite saker gjorda som annars inte skulle prioriterats.. ..bland annat; tvätt, läsa Lonely Planet, och leta efter mopeder att hyra..


Vem blir näste person jag kommer att såra? Jag längtar verkligen efter att få träffa henne för det är extremt ensamt nu!.. So get in line!



skrivet av Alexandra

Rara Christer!



Shit happens ;)



Tror att alla har varit grisar me mot någon annan i sitt liv. Det gör det inte ok och ursäktar en. Man får helt enkelt lära sig av det och unvika samma misstag igen. Inte oförståeligt att hon e sur, det hade jag oxå varit.



Ta vara på den här tiden och hitta dig själv.. Lyssna på den kritiken som du har fått av en tjej som kände dig bättre än någon annan. Det kanske ligger något i det hon säger?



Å det finns folk som vill att du ska komma hem min vän. :)



Om hon inte brydde sig om dig....så skulle hon inte skriva något heller..



Kram Alexandra

2009-09-10 @ 09:13:14
skrivet av justdidit

Ja, hon har all r'tt att vara arg och f;rbannad, det 'r kanske det som g;r det s[ sm'rtsamt:/.. ..och ja, det ligger mycket i den kritiken hon ger mig och jag har heller inte h'vdat motsatsen. Allt jag l'rt mig d'r tar jag med mig in i n'sta relation!



Kram Alex, du f[r mig alltid p[ bra hum;r.. Saknar att klappa och prata med din kula:).. Du ska f[ en bamsekram n'r jag kommer tillbaka, eller tv'rtom!

2009-09-10 @ 10:01:06
http://justdidit.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..