Det blir Co Thach imorgon..

Share written 2009-09-15 @ 19:28:58

Jag kommer smita till Co Thach imorgon, lite orolig för om det kommer gå bra.. Åker dit med Khoa och Sandy, men jag har en taskig magkänsla:/.. Vi får se om jag blir rånad, eller kanske blir av med något..


Co Thach Beach

Fast förmodligen kommer jag bara få ännu en fantastisk upplevelse på sluttampen av resan. Får kolla upp reseförsäkringen vad som händer om jag blir av med något...

Kommer tillbaka till Saigon på torsdag kväll, och på fredag flyger jag hem!

Ses på måndag mina älsklingkollegor - det är alla er på Tradera inklusive konsulterna.. ..er andra trogna läsare hoppas jag att jag får se snart.. ..och de vänner som inte läser troget vill jag självklart ändå träffa lika omgående:)..


skrivet av Alexandra

Bring cake home with you :))



ja, du är saknad på kontoret ... Ingen som livar upp stämningen just nu.. Alla börjar gå in i höst dvalan ..

2009-09-16 @ 09:58:21
skrivet av justdidit

Vet inget om tårta men snart är jag hemma som sagt. Saknar Sverige:/.. Kommer dock sakna Vietnam när jag kommer hem.. Jag kommer komma hit fler gånger!

2009-09-18 @ 06:47:01
http://justdidit.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..