Vad ska jag göra ikväll?

Share written 2009-11-07 @ 19:25:33

Sjukt sugen på att se på film, vet inte vilken jag vill se dock.. Stör mig dock på SF:s skyhöga bio priser, vad är upp med dem? Trots dessa tvingas vi sitta och titta på 15 minuter reklam innan vår film kommer igång. Det blir nog någon restaurang istället.. ..Koh Phangan? Sugen på att äta något gott..

Alla dessa val, bäst att stanna hemma och funder över alla ens i-landsproblem istället.. Kanske skriva ett självmordsblogginlägg istället?

Det är galet häftigt att man aldrig behöver bry sig om vilken dag det är, i Stockholm finns alla möjligheter oavsett när det är. Förr-i-tiden, då jag var ung, stängde alla affärer typ 1300 på lördagar och var helt stängda på söndagar. Vill jag handla nu promenerar jag bara till Vivo 70 meter bort, eller till ICA Maxi en kilometer bort och storhandlar. Behöver jag ha kläder sticker jag till Kista centrum, de har öppet till 2100.

Jag älskar Stockholm, jag älskar Sverige och jag älskar dig! Ja, just dig!

Sergels Torg By Night - The lights are on but nobody's home..
Jag vet att ni också älskar Stockholm..


skrivet av malin

Jag går om 3 min! Är du inte klar då så går jag utan dig!

2009-11-07 @ 20:13:18
skrivet av malin

2 min kvar!

2009-11-07 @ 20:14:27
skrivet av malin

Du är inte bara världens sämsta hundvakt.... Dessutom är du världens segaste date

2009-11-07 @ 20:17:03
skrivet av Tobias

tack så mycket :D vad glad jag blir, kul att det uppskattas!



hoppas kvällen har varit bra :D

2009-11-08 @ 00:43:25
http://grymtroligperson.blogg.se/
skrivet av jenn

Herregud!

Jag är i stockholm rätt ofa och går förbi den där fontänen VARJE GÅNG, men har ALDRIG lagt märke till tornet som står i mitten :O

2009-11-09 @ 17:52:42
http://jjeennyys.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..