Runka bulle - Myt eller verklighet?

Share written 2009-11-13 @ 16:51:35

Vem fan bryr sig om det är myt eller verklighet - innerst inne vet vi alla att AIK:s ungdomsklubb varvat sina galgningar med lite bullrunkning. Typiskt lagidrottare, tacka vet jag individuella idrotter; höjdhopp, 100m och tennis. Svårt att tro att Björn Borg galgat Stefan Edberg, men inte så svårt att tro att Tomas Brolin blivit galgad av Henke Larsson.

Anyways - Jag har ett och annat att säga om reglerna för att runka bulle. Först och främst förlorar den som kommer sist - what's up with that? Uthållighet ftw! Fråga vilken tjej som helst.. Jag vet dock vad som är upp med det rådande regelsystemet! Det är slugt uttänkt för att hitta den som kommer göra minst motstånd i duschrummet när pojkarna sedan ska förlusta sig. Fundera på den några sekunder, jag kan förklara sen om ni inte förstod.

Jag hejar dock på AIK - oavsett det faktum att de sodomerar sina yngre förmågor - det är helt enkelt så det funkar i lagidrotter. Finns inget som svetsar samman folk och skapar sån lagkänsla som lite gruppvåldtäkter. I det här fallet är det lyckligtvis inte småflickor som blir utsatta för en gångs skull!

Själv satsar jag på kung fu och kickboxning - inte bullar! Det är idrotter för riktiga män!

AIK forever - eller tills jag flyttar från Solna..
AIK Forever - eller tills jag flyttar från Solna...

Ps.
Undra hur många som tänkte "Björn Borg, är inte det ett par kalsonger?".. Jag är nog för gammal för att blogga..
Ds.

skrivet av Madicken

Ha en bra fredag :)

2009-11-13 @ 17:48:04
http://conler.blogg.se/
skrivet av Egoinas mamma

Nu skriver du om sånt som är grekiska för mig, men vi kan väl hångla på ICA ändå? :D (Känns rätt ofarligt, men frågan kvarstår.. Hur gammal är du egentligen??? HAHAHA!)

2009-11-13 @ 18:31:00
http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
skrivet av Egoinas mamma

Sv: Nä men, se där. Om du är generös och lägger på en tia, så kan jag vara generös och dra ifrån en tia och sen borde det ju bli perfekt! :D

2009-11-13 @ 18:59:23
http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
skrivet av Egoinas mamma

Sv: Helst Helsingborg eller Landskrona. Jag har ingen bil så jag är nog rätt svettig när jag kommer fram om jag skall cykla till Solna. ;D

2009-11-13 @ 20:04:30
http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..