Justdidits självmordskit - För Kissie-läsaren

Share written 2009-11-17 @ 11:45:32

Ett rakblad, en flaska rött och Kents "Utan dina andetag".. Tappa upp varmt vatten i badkaret och tryck på play, du har sedan 4:30 på dig att ta livet av dig innan musiken tystnar.. Påbörja vindrickandet i god tid innan, annars kommer du inte ens hinna bli lullig, om du inte är just en fjortis...

..och nej, jag köper inte ut..


Kent - Utan dina andetag



skrivet av Anonym

Ok, nu flip-flopar jag igen! Men va faan, Kent och en flaska rödtjut i badkaret är ju underbart! Har dock aldrig testat rakbladen mer än på benen och lite andra ställen och känner mig inte heller så sugen på att göra det..med eller utan Kent(!)

2009-11-17 @ 12:08:09
http://missupsidedown.blogg.se/
skrivet av ina

"

..och nej, jag köper inte ut.." haha.. :)

nee de e mina kompisar ;] och mina biler redigerar jag själv.

2009-11-19 @ 05:44:39
http://stocklyn.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..